House of Kids

– en webshop med en klar vision

En efterårsdag.

 

En god ide.

 

En kasse med tøj.

 

En shop.

 

En ildsjæl. 

 

House of Kids blev etableret i 2005 af Helle Guldmann.

House of Kids er en e-handelsvirksomhed, der sælger et stort og eksklusivt udvalg af baby- og børnetøj fra over 100 forskellige mærker. House of Kids har også deres eget tøjmærke og et stort udvalg af lækkert skandinavisk interiør til børneværelset. For House of Kids er det vigtigt at tage hensyn til naturen og miljøet, og derfor sælger de tøj, der er Oeko-Tex certificeret og GOTS certificeret. 

Deres vision er klar – at børn fra hele verden bliver klædt godt på.

House of Kids vil gerne tilbyde deres kunder et håndplukket sortiment, som er udvalgt med omtanke på bæredygtighed, kvalitet, funktionalitet, og som følger tidens trends. 

Missionen er at skabe et inspirerende shoppeunivers med de mest elskede brands til børn. 

Og den mission er House of Kids kommet langt med. 

House of Kids har blandt andet fået skabt det inspirerende shoppeunivers, som de drømte om at kunne give deres kunder i form af en elegant og overskuelig webshopløsning.

“Det er vigtigt, at vores kunder altid vil opleve et kreativt univers, hvor vi giver inspiration og viden gennem visuelle historier”

Det er en af måderne, House of Kids vil sikre, at deres mission føres ud i livet. Det er blandt andet blevet en realitet gennem deres webshop, som giver deres kunder et lækkert univers af børnetøj og tilbehør med en overskuelig menu og et elegant tema, der harmonerer godt med det eksklusive udvalg af tøj og interiør til børn. 

“Da vi skulle finde en samarbejdspartner, var det vigtigt for os at finde en, som vi følte også kunne være en, der sad i huset, og det fandt vi hos Kommerce. De har en høj faglighed, som sørger for, at opgaverne bliver løst, og samtidig formår de at se og forstå vores behov.”

Hos Kommerce er det vigtigt, at vi forstår vores kunder, deres vision og brand.

Ved at sætte os ind i hvilke ønsker House of Kids havde til deres webshop og brandidentitet, kunne vi skabe det kreative univers, de drømte om.

 

House of Kids drømte om at kunne formidle den viden, de har indenfor tekstiler, farver og kvalitet gennem alle aspekter af webshoppen, samtidig med at visuelle historier med produkterne skulle inspirere og give en god oplevelse. 

Følelsen af en intern partner

“Når vi oplever fælles udfordringer ved en given opgave, bliver det håndteret på en måde, hvor tingene er 100% gennemsigtige omkring, hvad der er lavet, og det betyder utrolig meget for os.

Kommerce har en høj faglighed, som sørger for at få løst opgaverne. Kommerce er en ekstern partner, men som føles som en intern.”

Det er vigtigt, at man som webshopejer føler, at udviklerne bag har både interesse og indsigt. Når vi hjælper kunder som House of Kids, er sparring og hjælp derfor en stor del af partnerskabet. 

House of Kids ledte efter en samarbejdspartner, der kunne sætte sig ind i behov og ønsker. 

“Det vigtigste for os, da vi skulle finde en ny samarbejdspartner, var at finde en, som havde samme værdisæt som os selv. Og det fandt vi hos Kommerce. Her er fagligheden i fokus, og de formår samtidig at se og forstå vores behov.”

Hos Kommerce sætter vi en dyd i at kunne forstå vores kunder og tale et sprog, der er let at forstå. Vi skal have kunden med gennem hele processen – tillid er vigtigt!

Skal vi hjælpe dig videre?

Ring til os

71 99 44 00

Skriv til os

support@kommerce.dk